Sanna - Mitt i livet

Jag är dålig på att uppdatera för tillfäll...

Publicerad 2011-03-11 00:17:28 i Allmänt,

img_7675 (MMS)

Jag är dålig på att uppdatera för tillfället. Ändå verkar det vara folk som kikar in här. :) Den senaste tiden har jag inte gjort så mycket mest jobbat och varit i skolan och varje gång jag har tänkt att skriva ner mina tankar så har jag glömt bort att skriva. Har väl inget intressant att skriva idag heller men tänkte lämna ett livstecken i alla fall eftersom jag fick ett meddelande från Gabi som undrade om jag fortfarande levde. ;P Imorn har jag sista lektionen i skolan innan praktiken, som startar på måndag. I 10 veckor ska jag vara på Arcelor Mittal och jobba 8-17, måndag-fredag, som en normal människa. :) Det ska bli riktigt spännande. Så nu får vi se om jag lärt mig nått i skolan. :) Nej, nu är det dags för lite sömn har en lång dag framför mig imorn. Sussa sött. :)

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2011-03-13 22:22:49

Tackså mycket gumman. Hoppas du får det kanon på praktiken.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela