Sanna - Mitt i livet

Jag och Gabbsan har myskväll. Jag är ju gr...

Publicerad 2011-05-21 22:53:30 i Allmänt,

img_1572 (MMS)

Jag och Gabbsan har myskväll. Jag är ju gräsänka då älskling är på kryssning med jobbet. Men det går ingen nöd på mig som ni kanske ser. ;P Gabi visar filmer från hennes resa till Cypern. Dör av skratt!! Vi har sett "Eat pray love", inte den bästa filmen kanske. Lite långdragen sådär. Tänkte se "The Dilemma" också. Sen blir det hem och sussa sött. Det känns behövligt då jag har ägnat heeeeela dagen till att städa och är helt jäkla slut! Men rent blev det i alla fall. :) Nu ska vi mysa vidare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela