Sanna - Mitt i livet

Ett virrvarr av bröllopsplanering, jobb, skola..

Publicerad 2011-11-01 22:45:35 i Allmänt,

Det blir inte mycket tid över för annat just nu.

Idag har jag däremot fått en välbehövlig dos av älskad-vän-mys. Carro och Lela med sina underbara barn har förgyllt min dag, vilket var exakt vad jag behövde en dag som denna. Mitt dåliga humör, som dök upp igår, satt nämligen kvar imorse när jag vaknade. Men nu känns det lite bättre måste jag säga.

Idag har jag också provat brudklänning för första gången. Det kändes helt overkligt att stå där i vit klänning med lager på lager av tyg. Jag kan lova att jag inte länger tänker att jag vill ha en "enkel" klänning. Nu får det vara lite mera maräng. ;) Eller ja, lite större, lite tyngre lite mera helt enkelt.
Jag har också ägnat kvällen åt att kika på olika catering-företag, inbjudningskort och fått användningsbara tips på Bröllopstorget. Nu börjar ögonen gå i kors och kudden kallar på mig så det får vara slut på det nu.

Snart, jag lovar verkligen, snart så kommer det uppdatering på bröllopsplanerandet.
Vill inte säga för mycket innan saker och ting är färdigt. :)

Nu.. sängen! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela