Sanna - Mitt i livet

Lördag!!

Publicerad 2011-11-19 12:33:18 i Allmänt,

Och riktigt fint väder dessutom. Solen skiner och det är inte jättekallt.. inte än i alla fall. ;)

Skol- och arbetsveckan har gått smärtfritt och jag har fått två roliga besked den här veckan från skolan.
Jag fick VG i slutbetyg i både Omvärldsanalys och Business English!! Jag är såå glad! Det känns lite grann som att det allt slit och hårda arbete och stressen man känner under vissa perioder verkligen är värd det. :)

Ligger för tillfället i soffan och tittar på reprisen av Idol. Ska snart ta mig ner till stan för ett besök hos världens bästa frisör. Vice på Salong Hårdesign ska göra mig fin. :) Och när jag säger att han är världens bästa frisör så menar jag verkligen det. Han tar emot mig efter stängning! Och på en lördag..
För att visa min uppskattning så har jag köpt en liten present. :) Hoppas att han gillar det. Vi får höras lite senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela