Sanna - Mitt i livet

Jag är så dålig..

Publicerad 2011-10-26 23:18:04 i Allmänt,

på att uppdatera!!

Tyckte knappast att det var någon ide att uppdatera under veckan som jag låg sjuk och sen har det bara inte blivit av. Men nu.. Nu ska jag försöka vara konsekvent. ;P

Liten snabb uppdatering sen sist..
City vann med 7-0 mot Smedby och avancerade därmed till Division 1! Det var riktigt roligt att vara med på den sista matchen och se glädjen när slutsignalen gick. Vi festade självklart lite på kvällen och dagen efter vaknade jag riktigt sjuk!
Låg en hel vecka och var bara hemma. Mindre kul kan jag lova! Höll på att klättra på väggarna när helgen närmade sig.

Annars har livet varit fyllt av skola och jobb. Det går rätt så bra med både och.
Tentan i omvärldsanalys, som jag var så orolig över, gav otroligt nog ett VG som resultat. Nu väntar vi bara på slutbetyget. Väntar också på slutbetyg i Projektledning. Den är lite försenad men på måndag får vi äntligen veta! :) Fredag nästa vecka är det tenta i Business English. Kurserna avlöser verkligen varandra som på löpande band för tillfället, både bra och mindre bra, men det betyder att slutet närmar sig också. :D

På jobbet har jag en del att göra för tillfället och det känns bättre och bättre för varje dag som går.
Idag fick vi besök från ett av kontoren i Frankrike, alltid roligt att träffa kollegor från andra länder. :)
Ikväll har jag ätit middag med en av gästerna på Brasserie Le Grand och hade en jättetrevlig kväll.
Nu är det dock dags för sängen. Ny dag imorn och har varit sådär överdrivet trött nästan hela veckan så lite sömn skulle inte skada.

Bjuder på en bild från kvällen då vi firade Citys seger.

Puss och god natt så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela