Sanna - Mitt i livet

Måndag 3/10

Publicerad 2011-10-03 10:46:09 i Allmänt,

Sitter på tåget på väg mot skolan.
Det känns som att helgen bara susade iväg! Även fast jag inte gjort så mycket. City spelade 1-1 mot Syrianska i fredags så tyvärr blev det inte en avgörande match. Däremot har de fortfarande chansen på lördag när de spelar mot Smedby! Det betyder att det blir en road trip till Norrköping för att stötta grabbarna. :) Rätt otippat att jag engagerar mig så mycket i fotboll men det är ju faktiskt nån man känner som spelar och nu när tiden dessutom finns så är det roligt. :D

Lördag och söndag var jättelugna. Jag har mest degat i soffan och inte gjort många knop. Philippa var över en sväng på lördagkväll. Vi åt lite mat och drack lite vin och pratade om allt mellan himmel och jord. Söndag fick ägnas åt lite skolarbete.

Känner mig aldrig riktigt färdig med det här projektet. Och så är det väl.. Om man inte lär sig begränsa ett projekt så kommer det aldrig att bli färdigt. Jag tycker att jag har försökt begränsa mig men är ändå inte riktigt nöjd.. Tänk om det inte duger?
Just nu har jag den där bekanta tenta-ångest-klumpen i magen och det är inte långt ifrån att jag kräks lite grann. Försöker andas lugnt och tackar mig själv för att jag inte slutat röka än.. Hade varit ett vrak. ;P
Presentationerna börjar idag klockan 14 och när det väl är över så är jag fri från allt skolarbete på hemmaplan under resten av veckan. Lektionen imorn kommer att användas för feedback bara och nästa kurs startar först nästa måndag!! Jag kommer känna mig fri som en fågel! ;)

Snart framme i Stockholm. Ska hämta lunch och skriva ut arbetet, förbereda det sista av presentationen och koncentrera mig på att andas. ;)

Önska mig lycka till! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela