Sanna - Mitt i livet

Jag säger tummen upp..

Publicerad 2011-09-29 00:20:54 i Allmänt,

för att jag börjar må bättre och få tillbaka energin! :D

Det går bättre på jobbet nu när jag börjar komma in i det, tack och lov! Det känns faktiskt helt okej med arbetet för Projektledning tills på måndag. Det är en del kvar att göra men det känns som att jag skulle kunna vara färdig innan helgen så jag har den fri! :) Allt känns mycket bättre nu!

Ligger i sängen och tittar på lite tv innan sömnen slår in. Älskar att det nu finns en app för bloggen. Nu ser ju inläggen bättre ut än med mms-inläggen. Kanske börjar jag uppdatera oftare. ;)

För övrigt så kommer det snart lite uppdatering om bröllopsplaneringen också! Det börjar få framåt på det området också. :)

Dags att sussa!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela