Sanna - Mitt i livet

Snart

Publicerad 2011-09-29 23:53:10 i Allmänt,

snart(!) färdig med arbetet!! Det mesta jobbet är gjort och det betyder med andra ord att jag har en ledig helg att se fram emot! Känner jag mig själv rätt så kommer jag väl att pilla med arbete ändå i helgen men det där tvånget att sitta med skolarbete en helg till finns inte! Jag är så glad för det!

Imorn är det jobb som gäller innan helgen kan ta sin början. På kvällen är det ett besök på Tunavallen som gäller! City spelar sin sista hemmamatch för säsongen och det är imorn det kan avgöras om de går upp en division eller inte! Ber en stilla aftonbön att det går vägen. ;) Annars är helgen rätt oplanerad så vi får se vad som bjuds på. :D

Nu ska jag ta ett sista ryck och få klart det här. Klockan tickar iväg och det är snart dags för sömn.

Sussa sött! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela