Sanna - Mitt i livet

Glad!

Publicerad 2012-04-01 17:45:15 i Bröllop,

Och ganska mycket lättad och bara allmänt lycklig är jag efter den här veckan som jag har haft. :)

Jag har varit lite ängslig (läs: VÄLDIGT ängslig) över vad jag ska göra efter examen. Min tjänst på Aperam tar slut sista Maj och det har inte varit något prat om en förlängning. Alltså har jag sökt nytt jobb och varit rätt nervös över hur det ska gå.
I tisdags blev jag inkallad hos min chef och blev erbjuden en förlängning fram till Juni 2013 och att gå upp till heltid. Jag blev rätt chockad kan jag lova men självklart överlycklig. Och givetvis tackade jag ja! Det kändes som en stor sten lyftes från axlarna och nu känns inte examen så läskig längre. :)

Sen har jag träffat min gullunge Laura och hennes fina mamma Carro och myst lite. :)

Idag är vi på väg till Kemijärvi till min moster för en veckas efterlängtad semester. Vi åkte hemifrån imorse jag, älsklingen och mina fina föräldrar. :)
Just nu är vi i Umeå och snön bara vräker ner! Egentligen hade vi tänkt köra hela vägen men nu får vi lov att sova kvar i Luleå. Men vad gör det? Jag njuter av lite ledigt. ;)
Det ska bli så roligt att träffa släkten igen. Vissa av de har jag ju inte sett på nästan 14 år!! Det känns som en evighet sen.

Jag är bara väldigt glad just nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela