Sanna - Mitt i livet

Ajajaj..

Publicerad 2012-01-25 21:33:14 i Allmänt,

Jag har sån fruktansvärd träningsvärk i hela kroppen! Haha..
Var på Afro igår igen, kul och svettigt var det kan jag lova. Och jag var såå trött när jag kom hem.

Idag var jag tillbaka på jobb igen. Var en del att ta igen och tiden gick rätt snabbt. Måste försöka få lite fart i rumpan med att jobba med mitt projekt som jag har. Det är en del att göra i det arbetet också. Usch, får lite ont i magen. :S

Ligger halvdöd i soffan framför tvn. Funderar på om jag ska flytta till sängen istället. :) Ny dag imorn ju.
Dags att testa Zumba också! Jag är ju sen som vanligt men är så taggad för att prova. Tror det kommer att vara jätteroligt. :)

God natt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela