Sanna - Mitt i livet

Fredag, härliga fredag

Publicerad 2012-01-20 17:20:16 i Allmänt,

Härligt att det äntligen är helg igen.. :)
Veckan började med tre dagar på jobbet med en del att göra. Fick också veta att slutbetyget i kursen CSR blev ett VG - det håller i sig! :D

I går var vi på studiebesök på förmiddagen och sen skrev vi vår sista "salstenta" (i kursen Försäljning) på den här utbildningen. Som vanligt kändes det som att jag fick hjärnsläpp men oron var verkligen helt onödig.
Vi fick tillbaka resultatet idag och det blev ett VG med 1 poäng från full pott. :D Höll min säljpresentation idag också som avslut på kursen. Det är helt sjukt att vi nu bara har En vanligt kurs kvar! Fyra lektioner kvar innan praktiken! Känns helt sjukt skönt kan jag meddela. :)

Nu har jag tagit helg och börjar den med att vila på soffan i myskläder och mina ursköna tofflor som jag fick av Gabi i födelsedagspresent. Känns som att jag ska somna vilken sekund som helst. En power nap är kanske inte en så dålig ide. :)
Får se vad helgen annars har att bjuda på. Trevlig helg! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela