Sanna - Mitt i livet

Trött, tröttare..

Publicerad 2012-01-26 23:21:18 i Allmänt,

...Sanna!!

Jag trodde att man skulle bli piggare och få mer energi när man tränade. Haha.. Men jag antar att det går över. Jag har en vidrig huvudvärk hela dagarna nu när jag "försöker sluta med socker". Har varit duktig med godis och kakor men lite dricka har det väl gått ner. Haha.. Så det går framåt i alla fall. :)

Skulle ju träna Zumba idag men passet var inställt och det blev Body Jam istället. Roligt pass men det är alltid lika jobbigt när man inte är van vid steg och sånt. Kände mig trots det helt slut efteråt. Promenerade hem i snön. Förstår inte varför det måste snöa nu! Vi hade väl kunnat vara utan i år? Jag gillar inte snö!

Imorn är det äntligen fredag igen!
Skönt med helg och lite ledigt. På lördag ska jag fixa håret hos Vice och sen ska vi fira Gabis examen. :)

Bilden visar hur jag känner mig för tillfället. Lite otydlig och suddig och frusen. Var som en snögubben när jag kom hem från träningen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela