Sanna - Mitt i livet

Det är över nu!!

Publicerad 2012-05-22 13:12:59 i Allmänt,

Kan knappt fatta det!
Två år har gått så jävla fort! Och nu är det slut! Känns helt sjukt!

Gårdagen var helt fantastisk!
Presentationen gick bra och examensarbetet resulterade i ett VG för min del. För min egen skull så valde jag att göra min presentation som nummer två i klassen. För att bespara mig nervositeten. Haha.. Nu är det bara LIA betyget kvar att få reda på.

När skolan var slut satte vi oss i parken och skålade i champagne! Solen sken och humöret var verkligen på topp! :D
Middagen åt vi på Vassa Eggen. Vilken fantastisk mat de har där! Såå gott. :)
Det blev lite drinkar på Utecompagniet och kvällen avslutades på The Soap Bar. Vid tre stapplade jag och Sara mot hotellet och jag däckade nästan direkt när huvudet slog mot kudden.

Idag är jag sliten..
Jag och Sara var uppe för frukost vid efter nio och sen slöade vi i sängen fram till utcheckningen. En glass och Ramlösa ananas fick det bli i solen i väntan på tåget och nu är jag på väg hem. :) får se vad dagen bjuder på. Hoppas på att det ska vara sommar i Eskilstuna också.

Jag är examinerad Key Account Manager!! Det känns heeelt sjukt. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela