Sanna - Mitt i livet

The love of my life..

Publicerad 2012-05-07 01:03:54 i Bröllop,

Min älskade fästman Miki!
Jag kan knappt fatta att det bara är 3 och en halv månad kvar tills vi blir man och hustru, tills vi delar samma efternamn. :) Det pirrar till i magen varje gång jag tänker på det. :D

Inbjudningarna gick ut för två veckor sen och flera har redan tackat Ja. :) Jag har också hittat min klänning, det var kärlek vid första ögonkastet. ;) blev lite "mer" klänning än vad jag tänkt mig från början men jag gifter mig bara en gång så jag tänker att det inte gör något. Kan ju tyvärr inte visa den då jag inte vill att Miki ska se den, det vill han inte heller för den delen. Men kan säga att den är underbar! Ska hitta alla tillbehören till den bara men det kommer att bli riktigt bra tror jag. :)

Vi har också träffat Pierre, vår fotograf och pratat igenom upplägg och idéer. Känner mig riktigt nöjd och trygg med valet måste jag säga. Han är grym. :)
Grabbarna har varit och tittat ut deras kläder, har fått veta lite men inte sett det på de men är helt övertygad om att de kommer att vara så snygga. ;) Tjejernas klänningar är lite svårare men väntar på två som jag beställt hem för prov. Hoppas att någon av de ska vara bra.
I veckan som kommer tänkte jag försöka hinna med att se över blommor och få offerter från olika företag samt att vi måste se över mat och catering och tårta. De större bitarna börjar falla på plats och det känns riktigt skönt. Har drömt mardrömmar minst en gång i veckan de senaste månaderna om bröllopet. Varje gång har det varit kaos och jag vaknar med bultande hjärta. Ju mer saker som faller på plats borde betyda mindre mardrömmar. ;)

Dekorationerna är det jag har mest problem med just nu. Hur, vilka färger, servetter, löpare eller inte, ljus, höga eller låga blommor..? Ja, mycket att tänka på men det blir nog bra det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela