Sanna - Mitt i livet

Lördag 10/5

Publicerad 2008-05-10 15:38:35 i Allmänt,

Fredag;

Jag åkte iväg till Stubb&Lugg för att få håret fixat. Det tog sin lilla tid men strax efter 13 kom jag iväg ner till stan.
Carro och jag tog en fika först på Java och sedan gick vi till Nybron..
Träffade en hel del intressanta människor där. :) Blev så himla glad! Verkligen varit saknad i mitt liv i alla fall.
Hamnade hemma hos Carro och satt en stund i solen på deras stora balkong med resten av grabbarna som sällskap.
Tog en sen, sen lunch på Ming Palace, massor gott var det! Men både jag och Carro hade inte ätit på hela dagen och typ slängde i oss maten.. Mindre bra kanske! Haha
Gick tillbaka till Carro en stund, snackade och hade det skönt i solen! :)

Åkte hem till Torshälla ganska sent.. senare än planerat.
Det blev en runda på staden, alltså Lotus, Harrys, Time Out och Grappa.. Kul att bara strosa runt lite. Blev inte så mycket alkohol under kvällen i alla fall, den biten togs om hand under dagen på Nybron.. haha

Vaknade tidigt imorse och åkte ut till Tuna Park..
Pratade lite med min kära Maya, så roligt att se henne och det är alltid lika roligt att uppdatera henne om vissa saker.. Hon har så sköna reaktioner till vissa saker. Haha
Tog dessutom hand om två kunder när jag var och hälsade på, det är jue en liten arbetsskada man har.
Åt lunch med mina föräldrar på Basilica, potatisgratäng, fläskfilé och bearneisås. Jättegott.
Handlade två klänningar/tunikor (vad man nu ska kalla de) på Gina också.. Massor fina! :)
Sköna att ha nu när det är så varmt.

Usch, jag tror hela tiden att klockan är mer än vad den är.. Jag har jue redan hunnit med en hel del.
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Håller på och packar min väska.
Vill inte åka imorn.. jag önskar verkligen att jag hade ett par extra dagar här hemma i E-tuna.
Det känns inte som att man hunnit med att göra det man vill. Inge bra alls.

Ikväll blir det i alla fall fest, med förfest hos Carro! :)
Alla tjejerna är jue för en gångsskull hemma samtidigt. Det är nästan så att man vill rita ett rött kors i taket.
Det blir shaka på Nybron i alla fall.. Får väl se vad för människor som är ute.

Har tagit en del kort och fler ska det bli ikväll.. :) Älskar verkligen min nya kamera. Kan säga att jag kommer att hålla i den hårt!

.......

Det var helt underbart roligt att träffa Dig igår.. Skönt att kunna prata med dig också!
Jag hoppas att vi ses snart igen.

.......

Nu ska jag packa färdigt väskan..

Puss och kram
/Sanna

Kommentarer

Postat av: Maya

Publicerad 2008-05-10 17:43:10

Kul att du kom förbi idag Sanna! Ses snart igen!!
Pussar på dig :)

Postat av: Sanna

Publicerad 2008-05-12 14:01:40

Maya.. det är alltid lika kul att se dig. Synd bara att det alltid är när du jobbar! Du har så rätt att vi ses snart igen! Ta hand om dig nu!
Puss puss gumman

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela