Sanna - Mitt i livet

Fruktfasta

Publicerad 2012-06-07 19:19:55 i Allmänt,

Sen i tisdags har jag kört en fruktfasta (med inspiration från Sara - www.storblirliten.se). Fastan går ut på att endast äta frukt som fast föda och dricka vatten (och fruktjuice om man vill). Tänkte köra på tills imorgon kväll för att på lördag börja äta mindre portioner mat.

Det har gått riktigt bra och jag har inte fuskat en enda gång. :) Vet inte om jag själv trodde på att jag skulle klara det, haha. Men det har gått.
Idag är det lite jobbigt bara. Har känt mig rätt hungrig men dricker en massa vatten så känns det bättre.
Känner konstigt nog redan skillnad på kroppen, känner mig lättare på något sätt. :) Igår promenerade jag dessutom 8 km - fram och tillbaka till Ica Maxi tillsammans med Carro, Laura och My. Skönt att röra på sig. :)

Nu ska jag äta lite middag.

Puss <3

Kommentarer

Postat av: Caroline Hellström

Publicerad 2012-07-26 22:10:44

Hej Sanna! Caroline, som gick i din klass i grundskolan, här. Jag fick ett infall och googlade runt på gamla klasskamrater och så hittade jag dig! Tänkte bara lämna ett spår. Så roligt att läsa att det gått bra för dig och att du verkar trivas med livet! Har inte du fått högsta betyg förr??? Johodu, jag minns dig som överlägsen på engelskan...! Ta hand om dig och lycka till med bröllop och allt. Kram Carro

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-08-14 21:19:12

Men Carro! Va roligt att höra från dig!!
Hur är det med dig?
Tack, livet känns alldeles fantastiskt just nu och bättre verkar det bli, så jag ska absolut inte klaga. :)
Kul att du lämnade ifrån dig ett spår och inte bara smög förbi.
Haha.. Med betygen, så jo nog har jag fått högsta betyg i ämnen tidigare men att gå ut utbildningen som klass-etta med högsta betyg i alla ämnen var verkligen något nytt för mig. ;)
Skriver du fortfarande blogg? Hoppas allt är bra!
Stor kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Narancic

Mamma till tvillingarna Oliver och Ella <3 Gift med min fantastiska man Miki.. Det här är delar av vårt liv. :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela